Kauden viimeinen "virallinen" kokoontuminen keskiviikkona 30.10.2013. Jälleen alkaa siis olla aika todeta että viimeistään nyt syksykin on jo ehtoo puolella. Kioski ei enää todennäköisesti ole avoinna.
-Harri.mopomies-
1 221 335 km (01/06/83 - 20/04/26)-
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 234 277 km (03/06/00 - 18/04/26)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
Hetken jo näytti siltä että Turkulaiset ovat pistäneet pillit pussiin ja ajokausi on ohi muttei sentään, vähän kerrassaan paikalle tuli motoristeja mielenkiintoisilla kulkimillaan. Ehkä illan erikoisin oli Dnerp pyörään istutettu kuplavolkkarin bokseri, hieno laite. Tuli paikalle myös tuttuja Rautaperiä Mopomies ja Maukka jostain toist puolelta jokke. Kuva ei suostu nyt näkymään kuin linkkinä mutta ei sillä pimeessä illassa kovin montaa pyörää ollut näkösälläkään.
Eilen oli tosiaankin sen verran hieno sää että pj oli lähtenyt ajelemaan tänne vanhan pääkaupungin suuntaan. Itse olin juuri saapunut Elixiasta pieneltä polkupyöräreissulta ja avannut töllön kun Timo soitti ja ihmettili missä äijä oikein luuraa? Siitä sitten kamat niskaan ja kohti Läntistä Rantakatua, sillä kyllähän se on käytävä paikalla kun pitkänmatkalaisia on saapunut näille kulmille vaikka viralliset tapaamiset ovatkin päättyneet. Siinä sitten turistiin ja moni paikalle saapuneista pähkäili että tulevana viikonloppuna se on varmaankin pillit pussiin tämän ajokauden osalta. Lopuksi käytiin vielä Maukan kanssa saattamassa Timoa Tammisillan ABC:lle asti (varmistettiin että löytää oikean suunnan )
-Harri.mopomies-
1 221 335 km (01/06/83 - 20/04/26)-
*Mile Eater Diamond 2020*
-IBAF Driver 234 277 km (03/06/00 - 18/04/26)-
-IBAF Passenger 1 640 km ( 24/07/12)-
Joo 17 pyörää oli siinä vaiheessa samaan aikaan parkissa kuin minä olin paikalla. Aurajokirannasta tuttu rp-pariskunta tupsahti juuri paikalle kahdella eri pyörällä kun itse tein lähtöä. Työkaverin kanssa lähdettiin ABC Raisioon kahvittelemaan kun rannan kioski ei ollut vielä avannut ovia.