Mietin pitkään,että kirjoitanko vai en...mutta näköjään kirjoitin
Minusta on harmi,että jäsenistössä osa kokee,että tapahtumissa pyörii vaan "sisäpiiriläisiä" ja paljon ajavia, ja että ajosuorituksen tai parin ajon jälkeen ei kuulu vielä piireihin...
Näinhän se ei ole...
Jokainen, joka on ajon ajanut, ja jäsenmaksunsa maksanut, on jäsen ja yhteiset tapahtumat on tarkoitettu jäsenille

.
Itsestään on sitten kiinni, meneekö niihin vai ei.
Itse olen hyvä esimerkki, jäsen ollut jo 6 vuotta. Alkupäässä suurinpiirtein nukkuva jäsen(kyytiläisjäsen), jäsenmaksu maksettu, mutta muuten ei juurikaan hommassa mukana.
IBA maraton oli ensimmäinen oma ajo, omalla pyörällä side driverina. Hieno tapahtuma...Sitten jatkettiin taas nukkuvien jäsenten ryhmässä, eli seurailin kyllä nettisivuja ja foorumia, mutta siihen se jäi..Oma valinta ja osittain myös olosuhteet vaikuttivat.
Viimevuonna taas ajoin ajon, ja syksyllä heräsin muutenkin kerhotoimintaan.
Ajattelin jopa lähteä syyskokoukseen, ja yhtäkkiä huomasin olevani ehdolla hallitukseen, johon sitten tulin valituksi.
Tänä vuonna olen ollut mukana tapahtumissa, ajanut kimppa-ajon 4 uuden kanssa(superviikonloppu), käyty yleensäkin kaikissa tapahtumissa minne vuorotyö on sallinut lähteä, ja syyskokouksessakin tuli päätös,että sama hallitus jatkaa...
Hallituksen jäsenenä minulla toki on velvotteita, ja hallituksessa ei riitä,että seuraa asioita sivusta..., mutta se ei ole kuitenkaan ollut minulle ainoa syy käydä tapahtumissa. Se on vaan ollut kiva ajaa jonnekin, esim kuukausikahville ,ja nähdä tuttuja ja tuntemattomia

.
Eli tässä lopuksi haluan vaan sanoa, että :
Isoja meriittejä ei tarvita, se yksi ajo ja maksettu jäsenmaksu riittää , sekä oma kiinnostus tulla mukaan tapahtumiin .
Eihän minullakaan jäsenvuosiin nähden ole kuin muutama SS1000 ajo.
Vaativammat ajot voi minulta jäädä ajamatta,se tosin ei johdu siitä,ettenkö haluaisi, mutta omat rajansa on syytä ymmärtää. ( on ne sitten terveydellisiä tai ihan mitä vaan)
Olen kuitenkin päättänyt,että ajo per vuosi ,sen ainakin yritän ajaa, ja vaikka miulla ei paljon sulkia hatussa ole , niin silti olen rautaperse ja ylpeä siitä!
Minusta tämä on hieno yhdistys, jokaiselle jotakin

.
Eli tapahtumiin mukaan vaan!
Kaikki mikä ei ole hukassa löytyy...yleensä...