Mikä on tuo ajo kun sitä ei löydy IBA Sweden sivuilta?Ajaako Maukka ja Jaane ruotsalaista BBG1500S ajoa, kun Malmöstä käänsivät Göteborgin suuntaan ja itse asiassa Göteborg:kin "ohitettu"!?
Jussi
Mikä on tuo ajo kun sitä ei löydy IBA Sweden sivuilta?Ajaako Maukka ja Jaane ruotsalaista BBG1500S ajoa, kun Malmöstä käänsivät Göteborgin suuntaan ja itse asiassa Göteborg:kin "ohitettu"!?
Jep, tuota itsekin ihmettelin parisen viikkoa takaisin! Heillä varsin onnistuneet nettisivujen päivitykset, kun sekä viitisenkymmentä suoritusta hukattu, että tuo heidän oma gold-ajo siinä samalla! Toivotaan, että Jaane ja Maukka löytäisivät senjussli kirjoitti:Mikä on tuo ajo kun sitä ei löydy IBA Sweden sivuilta?Ajaako Maukka ja Jaane ruotsalaista BBG1500S ajoa, kun Malmöstä käänsivät Göteborgin suuntaan ja itse asiassa Göteborg:kin "ohitettu"!?
Jussi
Miten se onnistuessaan iba finlandin toimesta noteerataan?Toivotaan, että Jaane ja Maukka löytäisivät senMaukan kanssa asiasta viestiteltiin ja hän lähetti tuon reitinkin minulle, mutten siinä vaiheessa hoksannut, että hän sitä lähtisi oikeasti suorittamaan!
Helsingborgista kääntyvät takaisin pohjoiseen, joten entistä selvempää on, että "ruotsalaisten ajoa" ovat ajamassa! Kääntöpiste ollee reilu 300 km Kontrovägenistä pohjoiseen, Hudsvallissa, jossa moottoritie päättyy!jussli kirjoitti: Miten se onnistuessaan iba finlandin toimesta noteerataan?
Tuleekohan siitä Gold ajo vai kelpuutetaanko BBG 1500S ajo omana ajonaan?
Jussi
Riittäisikö vähän lyhyempi esim. Söderhamn tms?Helsingborgista kääntyvät takaisin pohjoiseen, joten entistä selvempää on, että "ruotsalaisten ajoa" ovat ajamassa! Kääntöpiste ollee reilu 300 km Kontrovägenistä pohjoiseen, Hudsvallissa, jossa moottoritie päättyy!
Tosi hienoa jos ja kun onnistuu tuollainen uusi gold ajo.Käsittääkseni ajoa ei noteerata mitenkään IBAF:n toimesta, JOS sen BBG1500S:nä tarkistuttavat IBAS:ssa. Mutta säännöissämme sanotaan, että; "Ruotsissa on käytettävä moottoriteitä E4 ja E6", ja näinhän ne sen ovat suorittamassa, joten en keksi syytä, miksei sitten olisi ihan normaali BB1500G!
On kyselty uusia ajoehdotuksia, olisiko tässäkin hyvä ottaa oppia naapurista?Käsittääkseni ajoa ei noteerata mitenkään IBAF:n toimesta, JOS sen BBG1500S:nä tarkistuttavat IBAS:ssa. Mutta säännöissämme sanotaan, että; "Ruotsissa on käytettävä moottoriteitä E4 ja E6", ja näinhän ne sen ovat suorittamassa, joten en keksi syytä, miksei sitten olisi ihan normaali BB1500G!
Asiasta keskusteltiin Ikaalisissa. Ja tilanne on juuri siten kun Jari sanoo. Ruotsissa moottoritie E6 Norjan rajalle ja E4 ylös niinkauan kuin moottoritietä riittää. Kyseessä on aivan normaali "suomalainen" BB1500 Gold.JMJH66 kirjoitti:... Mutta säännöissämme sanotaan, että; "Ruotsissa on käytettävä moottoriteitä E4 ja E6", ja näinhän ne sen ovat suorittamassa, joten en keksi syytä, miksei sitten olisi ihan normaali BB1500G!
Iskikö se jälleen sormille tuo Spotin ominaisuus/omituisuus,että jämähtää 24h kuluttua käynnisämisestä, ja pitäisi käynnistää siis uudelleen?!?Jouoksa kirjoitti:Pekan, Mikon ja Wesan spotit perillä. Muut vielä kello 6:20 Ruotsin aikaa kaukana, mutta eiväköhän ehdi kuitenkin perille kolmessa vartissa.